יו"ר ש"ס מתריע מפני השאננות: "אין לנתניהו סקרים של 61 מנדטים"

איתי גדסי No Comments on יו"ר ש"ס מתריע מפני השאננות: "אין לנתניהו סקרים של 61 מנדטים"

שר הפנים ויו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי בישיבת היערכות ליום הבחירות אמר לראשי המטות, "מה שחשוב מונח בסכנה קשה פשוט מאוד. שבת, גיור, הכותל המערבי, עזרה לחלשים, אנחנו יודעים שממשלה כזו כשתקום תביא גזרות לחלשים"

יו"ר שס אריה דרעי צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שעות לפתיחת הקלפיות. בישיבת מטה עם מרכזי האזורים של תנועת ש"ס לקראת יום הבחירות מחר (שלישי), הבהיר יו"ר התנועה, השר אריה דרעי את החשיבות בהכרעת הבחירות הקרובות לטובת גוש הימין.

לדבריו, "אנחנו יודעים שכל מה שחשוב מונח בסכנה קשה פשוט מאוד. שבת, גיור, הכותל המערבי, עזרה לחלשים, אנחנו יודעים שממשלה כזו כשתקום תביא גזרות לחלשים שמזמנת לנו הקורונה. זה המסר העיקרי שלי, אני לא רוצה לבזבז לנו את הזמן".

השר המריץ את ראשי המטות ואמר, "אני רוצה שתחזרו בחזרה, כל אחד כראש מטה, שאחראי על תחום מסוים, להתחיל להעביר את המסר הזה בכל הכוח".

השר דרעי התריע מפני השאננות המדאיגה בקרב מצביע שס ובוחרי הימין: "יש שאננות, אנשים אדישים, ראש הממשלה לפי דעתי עשה טעות כשהעביר מסר שיש לו 61. אין לו סקרים כאלה, יכול להיות שהוא רצה להראות אווירה טובה. אני לא חולק עליו".

עם זאת הבהיר יו"ר שס, "יש לנו פוטנציאל להגיע לזה, אבל לפי דעתי אנחנו לא נמצאים שם ולכן אנחנו צריכים לעשות כל דבר כדי להגיע ל-61".

על האשפרות שלא יהיו 61 מנדטים לגוש הימין אמר דרעי: "הגוש השני לא בעד מדינה יהודית, לא בעד זהות יהודית ולא בעד כל הדברים שאנחנו מאמינים בהם, . הם כבר סגורים בינם לבין עצמם לצערי הרב. אפילו גדעון סער לכאורה".

דרעי הוסיף, "יש לנו אנשים כמו אלקין ואנשים אחרים שהם חברים שלנו וידידים שלנו והם חלק ממחנה הימין. הם החליטו לכרות ברית עם יאיר לפיד, איווט ליברמן ועם מרצ כדי להפיל את נתניהו".

לכן הזהיר דרעי, "אם להם יש 61 תקום מיד ממשלה שלהם בשלב ראשון והם יגידו בשלב שני, אנחנו כבר נביא את בנט וחלק מהליכוד. אני מקווה שבנט באמת איתנו, אז אם אנחנו נעבוד נכון יהיה לנו 61".



0 תגובות